Välkomna till mitt eget lilla hörn av cyberrymden =)
Detta är mest av allt en liten pysselblogg, jag lägger ut bilder på mina kort är nån sugen på att köpa nåt av dom är det bara att maila mig. Har jag nåt annat på hjärtat är det inte omöjligt att jag slänger in det här med.

Wednesday, March 17, 2010

Min lilla blogg! =)

Ja, då ska jag börja blogga med tänkte jag. Eftersom jag just nu har så vansinigt mycket tid över :P Det får bli en lite trög start, men tanken med bloggen på sikt är att jag ska använda den till försäljning av mina kort. Mitt i flytten har jag inte hunnit göra några än, men det kommer komma ut bilder på alla kort jag gör, sen är det bara att maila mig om man är intresserad av att köpa nåt. =)
Jag kommer göra både kort att ge bort och skicka, samt inbjudningskort

Ja... det är nog allt för nu. Dags att fortsätta slå in glas i tidningspapper, rensa garderoben, sortera klädkammaren, stoppa saker i "Ge-bort-lådan" och allt det andra som står på min lilla lista *puh*

Det är bara att konstatera; det är bra mycket roligare att flytta in än att flytta ut! =)
Hej så länge

No comments:

Post a Comment