Välkomna till mitt eget lilla hörn av cyberrymden =)
Detta är mest av allt en liten pysselblogg, jag lägger ut bilder på mina kort är nån sugen på att köpa nåt av dom är det bara att maila mig. Har jag nåt annat på hjärtat är det inte omöjligt att jag slänger in det här med.

Friday, March 19, 2010

Bebiskort som Moster beställt :)
Vitt och blått till en lite kille. Det skiftande pappret är egentligen baksidan av ett annat, rosa papper. Passade bättre här tycker jag.
För första gången har jag gett mig på att lägga två olika stämplar på varann. Stämpeln i bakgrunden kommer från Forma Hantverk och den med bebiskillen är från Magnolia. TomBow-pennorna användes som vanligt för att färglägga.
Bokstavspärlorna är ett riktigt fynd som jag hittade på mässan i helgen. Jag trädde upp dom på en tunn tråd och knöt fast ändarna runt sammetstäckta brads och tog hjälp av min älskade håltång för att fästa dom. Till sist har jag färgat alla kanter en aning med en kopparfärgad brushpad.
Mått: 15x15 cm
Pris: 30:-
SÅLD!

No comments:

Post a Comment