Välkomna till mitt eget lilla hörn av cyberrymden =)
Detta är mest av allt en liten pysselblogg, jag lägger ut bilder på mina kort är nån sugen på att köpa nåt av dom är det bara att maila mig. Har jag nåt annat på hjärtat är det inte omöjligt att jag slänger in det här med.

Wednesday, March 17, 2010

Jag föll för frestelsen. Jag packade upp alla mina scrappingsaker igen och gjorde två kort.
Pappret och bandet har jag fått av Miriam =)
Kanten är stansad med en "edge puncher" från Martha Stewart. Därifrån kommer även stansen jag använt till fjärilen.
Blommorna köpte jag på scrappingmässan som var på Åhaga i helgen. Satte ihop två stycken och valde en grön sten till mitten. Stämpeln från Magnolia. Målad med TomBow pennor. När den torkat lade jag på lite glitter, det syns tydligare om man klickar på bilden.
Mått: 15x9 cm
Pris: 25:- (30:- med kuvert)

1 comment: